לוגו מי נעם תאגיד מים וביוב אזורי, נוף הגליל עפולה מגדל העמק קישור לדף הבית.

פרופיל חברה


תאגיד מי נעם הוקם בשנת 2004 בהתאם לחוק תאגידי מים וביוב תשס"א – 2001.כתאגיד אזורי אנו אחראיים על אספקת שירותי מים וביוב לכ- 54,000 בתי אב ברחבי נוף הגליל, מגדל העמק, ועפולה.

הקמת התאגיד אזורי מאפשרת ניהול מושכל, צודק ויעיל של משקי מים ואיסוף לקיטת שפכים בתחומי הישובים אותם משרת התאגיד.

מטרת הקמת התאגיד, הינה לשדרג, לפתח ולייעל שירותי הספקת מים ואיסוף ולקיטת שפכים, תוך הקפדה על מתן שירות מיטבי לצרכני החברה  ולשמירה על איכות טובה מאוד של מי השתייה.

במהלך כל תקופת פעילות התאגיד מתחילת הקמתו, הושקעו מאמצים רבים על ידי סגל עובדי החברה במימוש תוכניות ושדרוג התשתיות העירונית, ולמטרה זו  הוחלפו קילומטרים רבים של קווי מים וביוב. כמו כן החברה הטמיעה טכנולוגיה מתקדמת לקריאת מדי מים מרחוק, או בשמם הנפוץ – מערכת קר"מ, שהחשיבות העליונה לשמור על משק מים חכם ושקיפות מלאה כלפי כלל הצרכנים עם זאת עבודה רבה עוד לפנינו, הן בהמשך שיקום ופיתוח התשתיות העירוניות והן בשיפור מתמיד של השירות הניתן לכלל הצרכנים.

במסגרת שיפור השירות והקשר עם הצרכנים חודש ושודרג אתר האינטרנט זה, המיועד  להעניק מידע חיוני לכלל צרכני החברה. אתר האינטרנט מאפשר הצגה רחבה ותיאור מפורט של שירותים הניתנים לצרכנים. גלישה באתר מאפשרת  פעולות, לקבל מידע, וליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות והכל בלחיצת כפתור.


דברו איתנו בוואטסאפ
לשיחה עם נציג